Yabancı Yayınları || Ocak 2015

1/14/2015 05:32:00 ÖS

Yazar: Calia Read
Sayfa Sayısı: 336 sayfa
Dağıtım Tarih: 06/01/2015
Goodreads Puanı: 4,12
Bir ay önce, akıl hastanesine yatırıldım.
Dün, Lachlan ziyaretime geldi. Beni öptü ve aklımı kaçırmaya başladığımı söyledi.
Saatler sonra Max düşüncelerimi işgal etti; deli olmadığımı ve bana ihtiyacı olduğunu hatırlattı.
Birkaç dakika önce geçmişimi aydınlatmaya çalışarak gerçeklikten daha da uzaklaştım…
Şimdi, herkes benim aklımı kaçırdığımı düşünüyor ama ben onun gerçek olduğunu ve ne gördüğümü biliyorum…
Bana inanıyor musun?

"Seksi, gizemli ve etkileyici bir hikâye… Calia Read'in kelimeleri sizi esir edecek ve aklınızı başınızdan alacak!" 
-Claire Contreras, There is No Light in Darkness'in Yazarı-


Yazar: Kim Karr
Sayfa Sayısı: 384 sayfa
Dağıtım Tarih: 16/01/2015
Ya  “Hayatta bir kez” olabilecek bir şey için ikinci bir şansınız varsa?

Trajediyle dolu geçmişi Dahlia London’ın ruhunu tamamen parçalamıştı. Mutlu son onun için bir hayalden bile uzaktı. Ama ya yeni bir başlangıç şansı olsaydı?

Wilde Ones’ın solisti River Wilde, Dahlia’nın hayatına yeniden girdiğinde, ilişkilerini ateşleyen güç, geçmişte engel olunan duyguların da etkisiyle fazlasıyla yoğundu.

Dahlia, geçmişin izleri ve yeni hayatı arasında bocalarken hissettiği acı yavaş yavaş hafifliyordu ama suçluluk duygusundan kurtulamıyordu. River, onun kurtarıcısı olmak istiyor, onu yeniden hayata döndüren adam olmak için her şeyi yapıyordu.  Ama peşlerini hiç bırakmayan bir geçmişle, kendilerine yeni bir gelecek kurabilecekler miydi?


 Yazar: Paula Weston
Sayfa Sayısı: 336 sayfa
Dağıtım Tarih: 16/01/2015
Gaby Winters yaklaşık bir yıl önce ikiz kardeşi Jude’u bir trafik kazasında kaybetmişti. Kazadan sonra bedeni iyileşmişti ama acısı hâlâ ilk günkü gibi tazeydi ve kâbusları bitmiyordu: Her gece kâbuslarında iblislerle ve cehennemin diğer yaratıklarıyla savaşıyordu.
 
Ve sonra karşısına Rafa çıktı. Rafa, sadece kâbuslarında sık sık gördüğü çocuk değildi, aynı zamanda ikiz kardeşi Jude’la da bir geçmişleri olduğunu iddia ediyordu. Gaby, hayatı ve kendi hakkında bildiğini düşündüğü gerçeklerin sadece birer yalan olduğunu kabul etmek zorunda kalmıştı ve bulması gereken gerçekler kâbuslarındaki gölgelerde gizliydiler.
 
Rafa kimdi? Refaimler kimlerdi? Ve en önemlisi Gaby kime güvenebilirdi?
 
 “Sıkı, zekice yazılmış ve farklı… Okuduğum en iyi melek temalı kitaptı!” – Alpha Reader 

Benzer Yazılar

0 yorum

Teşekkürler

Bumerang

Bumerang - Yazarkafe