Etkinlik: Kendi Kitabını Yarat

1/18/2015 02:34:00 ÖS

Part of the Book kendi elleriyle benim çok hoşuma giden bir etkinlik hazırlamış. Teşekkür ederim. :) Kendi kitabımızı kendimiz oluşturuyoruz. Bence bu çok zor ben kendi yaptığım kitabımı bile sanırım eleştirir ve beğenmezdim. 
Bakalım benim kitabım nasıl olurmuş?

1) Bir kitap yazmaya karar verdiniz. Türü ne olurdu?
Ben direk aşk kitabı yazardım ama en gerçekçi olacak şekilde. Okuyunca okuyucuların  sanki gerçekten yaşamış gibi hissetmelerini sağlardım. 

2) Bu kitabı bir serinin başlangıcı mı yoksa bağımsız bir roman şeklinde mi yazardınız?
Seri yazmazdım tek kitap ile bütün duyguları okuyuculara aktarmak isterim. 

3) Kitabınızın baş karakterinin ya da karakterlerinin isimlerini ne/neler koyardınız?
Ama bu çok zor. Ben de konudan bile emin değilim ki. Eylül veya Dünya olurdu sanırım. Erkek karaktere karar veremedim.

4) Her yazarın etkinlendiği başka yazar ya da yazarlar mutlaka vardır. Peki sizinkiler hangileri?
Amy Harmon, Katja Millay karışımı olmak isterdim ama en çok Sabahattin Ali ve Suat Derviş'den esinlenirdim.

5) Kitabınızın nerede geçiyor olmasınız isterdiniz? (Hangi ülke,şehir,köy vs). Ya da kitabınız kurgusal bir dünyayı anlatıyorsa orası nasıl bir yer olurdu?
İstanbul'da geçmesini istesem de olayın kurgusunun 4-5 şehire dağılmasını isterdim.

6) Kitabınızı ilk olarak kime imzalayıp verirdiniz?
Aileme verirdim sanırım. En büyük destekçim onlar olurdu.

7) Gelelim en önemli soruya, kitabınızın ismi ne olurdu?
İlk sorudan beri bunu düşünüyorum ama bulamadım. 2 dakika sonra. Hala bulamadım ama tek kelime olmasını istiyorum.

8) Sizce kitabınızı en güzel şekilde anlatan 3 kelime ne olurdu? 
Gerçek aşk. Acı. Düşündürücü.


Okur-Yazar bu etkinlik denilince hemen aklıma sen geldin. Sen zaten kitaplarını yaratıyorsun ama o olsun :) Senin de cevaplarını bekliyorum. 

Benzer Yazılar

0 yorum

Teşekkürler

Bumerang

Bumerang - Yazarkafe