Kitap Tag

1/29/2015 04:17:00 ÖS

Hayal Perest teşekkür ederim :)

1- Kitap okumak için evde belli bir yerin var mı?
Herhangi bir belli yerim yok ama odamda okumayı daha çok seviyorum. Genel olarak sessiz olan her yerde okurum.

2- Ayraç mı yoksa rastgele bir kağıt parçası mı?
Ayraçlara takıntım yok ama kağıt parçası da koymam. :D 

3- Kitap okumayı belirli bir zamanda mı durdurursun yoksa belirli bir bölümde ya da bölüm başında mı durdurursun?
Evet, belli bir yerde durmayı seviyorum hatta çoğunlukla öyle oluyor. Ama bazen bölüm başına daha çok varsa 100-200 gibi - bu sayılara bir şey deniyordu?- sayılarda da duruyorum.

4- Okurken yemek yemek mi bir şeyler içmek mi? 
Ben hiçbir iki işi aynı anda yapamam. Ya yemeğe odaklanmam gerekiyor ya da kitaba. Bu yüzden hiçbiri. Hem kim dökülme riskini alabilir ki?

5- Kitap okurken televizyon seyretmek mi müzik dinlemek mi?
Kitap okurken televizyon izleyemem daha doğrusu televizyon izlerken hayatta itap okuyamam. :) Müzik eskiden dinleyemiyordum ama artık okula servisle gidip geldiğim için mecburen alıştım ama yine sadece kitap okumaya odaklandığım için sadece kitabı anlarım. Müziği duymam bile.

6- Tek seferde bir kitap mı yoksa birden fazla kitap mı?
7-8 art arda beğenmediğim için hepsini yarım bırakıp arada dönerek okuduğum bir dönem vardı ama inanın hiçbir şey anlamıyordum. Yarım bıraktığım kitaba çoğunlukla dönmem zate. Bu yüzden tek kitap diyorum, yine de bazen e-kitap ve normal kitabı aynı anda okuduğum dönem oluyor.

7- Okurken evde mi yoksa her yerde mi okumayı tercih edersin?
Evde. Yayıla yayıla okuyacaksın. Haksız mıyım? :D

8- Kitabın, kafanın içinde yüksek sesle okunması mı yoksa sessizce okunması mı?
Kafa içinde yüksek sesle okumak ne demek pek anlamadım açıkçası. :D Ama az da olsa anladığım şey ise sessiz okumayı tercih ederim.

9- Önündeki sayfaları okur musun yoksa sayfaları atlar mısın?
Bir veya 2 puan verdiğim çoğu kitabı atlayarak okuyorum. Ama diğerlerinde atlamam.

10- Ciltli kitap mı karton kitap mı?
Ciltli desem pahalı, karton desem o da bazı yayınevlerinde pahalı. En iyisi kitap olsun. Yazım yanlışı olmasın, çevirisi güzel olsun. Kapağı olmasa da olur durumuna geldim artık.

11- Kitap yazıyor musun?
En son  6. sınıfa giderken tarihi aşk gibi bir şeye benzeyen ve hala türünün ne olduğunu çözemediğim 8-9 bölümlük bir hikaye yazıyordum ama o kadar. Bir daha elimi sürmem.

Çoğu kişi yapmış o yüzden kimseyi etiketlemiyorum ama eğer yapmadıysanız yapabilirsiniz. :) 

Benzer Yazılar

1 yorum

  1. ben muzikte dinleyemem sinir olurum aklim muzige gider iki sayfa okur donerim tekrar okurum hic yaptim mi hayir denedim sadece olmadi olmuyor

    YanıtlaSil

Teşekkürler

Bumerang

Bumerang - Yazarkafe