Etkinlik || Kitap Senaryoları

1/10/2015 01:35:00 ÖS

Aslında bloguma 2 defa üst üste etkinik ya da mim yazısı girmeyi sevmiyorum ama Kitap Senaryoları etkinliğini gördüğümden beri birinin beni etiketlemesini uzun bir süre beklediğim bir etkinlikti. :) Ve sonunda Kitap Meltemi beni etiketledi. Çook teşekkür ederim. :)
Kitap Senaryoları aslına daha önce en keyif alarak yaptığım taglerden biri olan The Book Sacrifice  tagına benziyor. 
Ee öyleyse senaryolara başlayalım :)

1. Bütün kitaplarından kurtulman gerekiyor. Sadece belirli türlerden (Fantastik, kurgu olmayan ve senin seçtiğin bir tür) birer tane kitap kalabilir. Hangi kitaplar kalırdı?
Distopya kitaplarımı bırakırdım. Ve yanıma Golem ve Cin, Yürüyen Kentler, Yolun Sonundaki Okyanus ve Tersyüz kitaplarımı alırdım. 

2. Kitapçıdasın ve senden küçük birinin annesine okumayı sevmediğini söylediğini duyuyorsun. Ama annesi onun bir kitap alması konusunda ısrar ediyor. Yanlarına gidiyorsun ve okumayı fazla sevmeyenler için uygun olduğunu düşündüğün bir kitabı veriyorsun. Bu hangi kitap olurdu? 
Kitap okumayı sevmeyen birini kitap okumayı sevdirmek çok güzel olsa da ben bu konu da biraz kötüyüm. Ve '' Bana kitap önerir misin?'' diyen herkese doğru cevap verdiğimi de düşünmüyorum. Sonuçta herkesin sevdiği tür farklılık gösterir. Benim önerdiğim ve okuduğu kitap, onu kitap okumaktan hepten soğutabilir. O yüzden o küçük kıza kitap okumayı sevmediği için nefretle bakar ve oradan sessizce uzaklaşırdım.



3. Kendini iyi hissetmiyorsun ve toparlanmaya ihtiyacın var. İyi bir ruh haline girmek için hangi kitabı okursun?
Bu sorunun cevabına da Tersyüz demek isterdim ama Tersyüz cevabımdan bıkmış olmalısınız.Diğer etkinlikte Tersyüz dolu. O yüzden Her Şey bitti Derken diyorum. İsmi sanki beni daha da dibe çekmek istermiş gibi :) 

4. Küçüklüğüne zaman yolculuğu yapıyorsun. O zaman ki hangi kitaba kendini 
kaptırırdın? 
Küçüklüğümde okuduğum çoğu kitabı hatırlamıyorum -sanki çok zaman olmuş gibi-. Anneannem Askere Gidiyor kitabını çok sevdiğimi hatırlıyorum. Hatta kitabı anlatmadığım insan kalmamıştı zamanında. :)

5. Arkadaşın sana 4 günlük bir tatil sürprizi yapıyor ve bavul hazırlaman için sadece 1 saatin var. Yolda okumak için hangi kitabı alırdın?
1 sene öncesine kadar yolda asla kitap okuyamıyordum ama bu yıl okul nedeniyle bir günde 2 saatimi serviste geçirmeye başlayınca artık okuyabiliyorum. Serviste son ses ile nasıl anladığımı inanın ben de anlamıyorum. :) Hangi kitabı seçerdim... Ağlatmaması gerekiyor çünkü rezil olmak istemem. Obsidiyen'i seçiyorum. Sonuçta yolculuğun keyifli geçmesi gerekiyor. :)

6. Evin soyuldu! Endişelenme, her şey yerinde ancak kitaplığın yağmalanmış. En çok hangi kitabının güvende olmasını isterdin?
Hangi hırsız kitaplığı yağmalar ki? Neyse, kitaplığımda sevmediğim çok kitap var ama yine de hiçbirine bir şey olmamasını dilerdim. Hepsi değerli.

7. Arkadaşın kitabını ödünç alıyor ve berbat bir hâlde geri getiriyor. Hangisini yapardın?
a) Fark etmemiş gibi davranırdın.
b) Aynısından sana almasını isterdin.
c) Gizlice onun bir kitabına da aynısını yapardın.

A şıkkı hayatta olmaz, c şıkkını yapamam. B şıkkı derdim ama bunu ben demeden teklif etmesini isterdim. Sevmediğim biriyse saçını başını yolardım. Net.


Birilerini etiketlemeye gerçekten çok üşeniyorum. İsteyen herkes yapabilir. ^_^

Benzer Yazılar

0 yorum

Teşekkürler

Bumerang

Bumerang - Yazarkafe