Artık Kitap Okuyabilmek İstiyorum! || Neler Yapıyorum?

8/15/2020 05:20:00 ÖS



Herkese kucak dolusu sevgiler,

Umarım herkes sağlıklı ve mutludur. Son yazımda tekrar bloga geri döneceğimi söylemiştim ve geri dönmedim. O yüzden buna geri dönüş yazısı demek istemiyorum çünkü yalan söylemiş olacağım büyük ihtimalle. Pandemi nedeniyle ailemin yanındayım ve okulumu çok özledim :( Bazen bölümüm ile alakalı her şeyi unutmuşum gibi geliyor. En yakın zamanda açılmasını ve Covid-19'un bitmesini diliyorum, lütfen, lütfen, lütfen...

Bu arada sanırım ne okuduğumu söylemedim size hemen söylüyorum. Veteriner hekim olmak için beş yıllık bir yoldayım. Üçüncü sınıfa geçtim. Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi'nde okuyorum ve bölümümü çok seviyorum şuan bu satırları tebessüm ile yazıyorum. Herkes sevdiği, seveceği ve mutlu bölümlerde okusun ve mezun olsun, çok güzel bir his. Okulum güz döneminde net bir şey yok ama karma bir sistemle eğitime başlayacak galiba. Açılmasını o kadar çok istiyorum ki evde kaldığım sürede kendimi o kadar boş ve işe yaramaz hissettim ki eski halime normali herkes gibi ben de çok istiyorum. 

Ve asıl sorun hatta yıllardır olan bir sorun: kitap okuyamıyorum. Gerçekten olmuyor. Başlıyorum hevesle yarım kalıyor hatta bazen sadece elli sayfacık devamını bir türlü getiremiyorum ve bu beni o kadar üzüyor ki. 

Birçok farklı kitap türde deneme de yaptım ama yıllar önceki halime bir türlü dönemedim. O zaman ben de küçük bir alışveriş yapayım ve çok kitap okuduğum zamanlarda istediğim ama bir türlü sıra gelmediği için alamadığım kitaplara yöneldim. Kitapyurdu'ndan 4 kitaplık bir alışveriş yaptım. Blog dünyasının çok güzel ve aktif olduğu zamanlarda sevdiğim birçok blog yazarının tavsiye ettiği Kaos Yürüyüşü serisini almaya karar verdim. Umut Bıçağı'nı okumaya başladım bileee. Umarım bu üç kitaplık seri beni eski halime kavuşturur.   

Bu seriye ek olarak bir de Sissoylu kitabını aldım ama henüz başlamadığım için hani olur da bir tane daha yazı yazmak isterim canım bloguma diye onunla ilgili kısmı şimdi yazmamaya karar verdim. (ben bile kendime inanmadımmm)

Bunların dışında evde olduğum dönemde 1500 parçalık yapboz tamamladım. Ailem çerçeveletip salona asalım dedi ama tabiki halının altında bekliyor şimdi...

Veeee en keyif aldığım şey: saksı boyadımmm. Düz renk çirkin saksılara ruh kazandırmaya çalıştım ( ayyy ne alaka Hilal) işte canım çok sıkılmıştı ve değişik bir aktiviteye ihtiyacım vardı bir anda aklıma geldi. Çizimlerim çoook amatörce zaten çizimlerim hiçbir zaman da iyi olmadı ama bence bakınca çok tatlı duruyorlar..

Düşünüyorum da çok az şey yapmışım.. Bir de bunlara ek olarak ehliyet kursuna yazıldım bir hafta içerisinde sınavım var umarım geçebilirim :(((((((

Ben şimdilik bu kadar umarım bir sonraki yazım Kaos yürüyüşü serisinin yorumu olur...

Sevgiler, Hilal.



Not: Yorumlara cevap veremiyorum hata veriyor diğer gönderilerde bunda öyle olmasın lütfen.

Benzer Yazılar

8 yorum

  1. inşallah okuyamama sorunun düzelir. veteriner olacak olman harika bence, başarılar dilerim çok zordur kesin. ben de sağlık alanındayım, hemşirelik 3 e geçtim. inşallah virüs biter de okullarımıza kavuşuruz. uzun zamandır okumak istediklerini alman iyi olmuş :) bence saksılar çok tatlıı =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Hilal, umarım düzelir :( Bölümüm hakkında söylediklerin için teşekkür ederim evet zor ama ne kolay ki... Senin bölümün de çok güzel, okullarımıza bir an önce kavuşmak dileğiyle.
      Evet bence de saksılarım amatörce ama çok tatlı oldular :)
      Blog dünyasına hÂla yazan birilerini görmen çok güzel bu arada, çok mutlu oldum :)

      Sil
  2. veterinerlik başarılar ne güzel bölüm. iki yıl önce de düzenli okumuyor muşsun, hadi düzelt artık koy bir sisteme düzene. yaniii dört yıl sonra mı döndün işallah :) aktif olursan çok keyifli blog çevremiz yaa. kitap blogçularımız da var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelmeye çalışıyorum :) HÂla yazılarımı okuyan birilerine görmek beni çok duygulandırdı ^-^

      Sil
  3. blogunu neden unutuyon sen amaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unutmadım unutmadım yorum bildirimleri kapalı nerden açılıyor bir türlü bulamadım :)

      Sil
  4. dönersen bak eğlencelii, sana yeni arkadaşlar da getiiriim :)

    YanıtlaSil

Teşekkürler

Bumerang

Bumerang - Yazarkafe