Buralarda Bir Yerde Hâlâ Yaşıyorum!

7/04/2018 02:58:00 ÖS

Uzun bir aradan ama öyle böyle değil çoook uzun bir aradan sonra herkese merhabalar,
En son Kasım 2016'da yazdığım inanamıyorum. Hiç o kadar  uzun gelmemişti bana.
Bu dönem içinde liseden mezun oldum, üniversite sınavına girdim, şimdi üzgün halde sonuç beklerken ne yapacağımı şaşırmış vaziyette evde bir oraya bir buraya  savrulup duruyorum.

Kitaplardan o kadar uzak kaldım ki şu iki yılda ben bile kendime inanamadım. Evde geçirdiğim şu üç günlük zaman diliminde ne kadar özlediğimi fark ettim. Ciddi bir özlem ama şöyle iki kitap okuyunca geçecek türden değil.
Kendime hemen kitaplığımda bulunan kitaplardan liste yaptım. Liste yaptım derken elli kitaplık bir liste mümkün değil ne yazık ki şuanlık sadece beş kitaplık bir liste çünkü geçen bu son iki yılda okuma zevkim çok değişti. Eskiden okuduğum kitaplara şöyle bir dönüp baktığımda gerçekten ben  bu kitaba nasıl zaman ayırıp da okumuşum diye şaşırıyorum ama sanırım bu türden bir evrenin olması bu zamana gelmem için gerekliydi. Okudukça, araştırdıkça hep daha iyisini istedim. Yavaş yavaş yeni bir kitaplık için alışveriş yapacağım. Damızlık Kızın Öyküsü ve Olağanüstü Bir Gece ile başladım bu yola. Kitaplığımdakiler de bitince alışveriş yazısı ile belki tekrar buraya uğrarım yani tam bir geri dönüş yazısı değil aslında bu. Kitap blogu dünyası eskisi gibi de değil kimler kaldı burada kimler hâlâ yazıyor ve okuyor bilmiyorum. Çok kişi olduğunu sanmıyorum. Önce Youtube sonra İnstagram sağ olsun bu mecrayı çok fazla geri plana attı.

Kitaplığımda bulunan kitaplardan bahsedeyim biraz da :) İlk olarak canım yazarım Hakan Günday'dan Zargana.
Daha önce Daha ve Az kitaplarını okumuştum, tüm kitaplarını okumak istiyorum. Dün de senaryosunu kaleme aldığı Şahsiyet dizisini bitirdim o da enfesti. Onu da buradan öneriyorum.

Kolera Günlerinde Aşk, daha önce pek çok kez başladığım ama daha ilk başlarındayken yarım bıraktığım ve haksızlık ettiğim bir kitap benim için. Onu da bu dönemde okumak istiyorum ve bu sefer sevgili kitaba söz veriyorum.

Fahrenheit 451'in aslında yarısına gelmiştim. Okul yolunda serviste okuyordum sadece ama serviste uyumaya başlayınca çantamda sürünmesin diye mecburen yarım bırakmıştım istemeye istemeye şimdi ilk ondan başlayacağım okumaya hatta hemen bu  yazı biter bitmez.

Simyacı ve Dava sınav döneminde aa  yeter artık test kitabı görmek istemiyorum dediğim zaman dilimde 30-40 sayfa okunup sonrasında zor olsa teste dönmek zorunda olduğum kitaplardan.

Bunlar şimdilik okuyacağım kitaplar, hâlâ blogu okuyan ve takip eden var mı bilmiyorum ama eğer oralarda bir yerlerde sevgili  okuyucularım var ise bana önerilerinizi merakla ve büyük bir istekle bekliyorum. Sadece kitap değil aynı zamanda dizi ve film önerilerinize de açığım. Dizi demişken aslında Damızlık Kızın Öyküsü'nün  (The Handmaid's Tale) kitabından önce dizisine başlamıştım ama kitaplara bu kadar ihanet yeter Hilal Hanım dedim ve diziyi kapattım hemen kitap siparişini verdim. O iki bölümü zaten hiç gönül rahatlığıyla izleyememiştim böylesi daha iyi oldu :)



Uzun lafın kısası kitaplarla  ve stresli günler beni bekliyor. Buraya da daha fazla uğramaya çalışacağım. Önerilerinizi ve bu iki yıllık süreçte sizin neler yaptığınızı bekliyorum.

Tekrar görüşmek üzere,
Hilâl


Benzer Yazılar

4 yorum

  1. Tekrar hoşgeldin Hilal. ^^ Bende bu sene tekrar hazırlanıp girdim sınava ve senin gibi stresli bir bekleyiş içerisindeyim. :)
    Daha çok okudukça insanın zevkleri değişiyor. Bende popüler romanları hala severek okusam da artık onlara para vermek istemiyorum. Daha kalıcı ve nitelikli eserlere para vermek çok daha iyi bir seçenek gibi görünüyor. :) Klasikleri okudun mu bilmiyorum ama Stefan Zweig'in kitaplarını önerebilirim. :) Ben çok seviyorum. :) Geçenlerde de Yakup Kadri'nin Kiralık Konak'ını okudum o da çok güzeldi onu da tavsiye ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebrarcım öncelikle iki sene sonra cevap yazdığım için lütfen beni affet ama tamemen teknik sebepler dolayısı ile böyle. Yorumu yazdığın zaman cevap vermeye çalıştım ama blogumda bir sorun vardı sanırım yorumum asla yayınlanmıyordu ara ara tekrar denedim ama bir türlü olmadı. Bugün ise yani iki yıldan uzun zaman sonra tekrar bir yazı yazdım ve bir deneyeyim belki düzelmiştir dedim başka yorumlara cevap verebildim hemen geldim senin yorumuna. Kesinlikle senin dediğin gibi oluyor okudukça değişiyor aldığın tatlar. Önerini de dikkate alacağım :)

      Sil

Teşekkürler

Bumerang

Bumerang - Yazarkafe