Bu Sefer Önce İzledim! || Anne with an E

8/22/2020 03:50:00 ÖS

 

Herkese kısa bir aradan sonra merhaba, 🌻

Blogumun tanıtım kısmında dizi ve filmlerden pek hoşlanmayan Hilal zaman içerisinde değişti. Yine çok bayıldığımı söylenemez ama dizi izlemeyi seviyorum artık. O yüzden çok sevdiğim dizi hakkında bir şeyler yazmak istedim ^-^

Bugünkü konumuzda benim çook severek izlediğim Anne with an E!

Aslında yeni bir dizi değil hatta benim de izlerken öğrendiğim şekilde kitabı bile varmış. 1908 yılında Kanadalı yazar Lucy Maud Montgomery tarafından yazılmış. Kitabı henüz okumadım ama her yaştan okuyucuya hitap eden bir kitapmış, yakın zamanda alıp okumak istiyorum.

Diziye gelirsek ise aslında hakkında çok fazla bilgi vermek istemiyorum. Bahsetmek istediğim sadece diziyi izlerken neler hissettiklerim. Ağladım, uzun bir süre yüzümde bir tebessümle izlediğimi fark ettim, güldüm, ilham aldım, doğanın güzelliği karşısında mest oldum ve asla sıkılmadım. 

Bu inceleme yazısı olmayacak çünkü bunun için kendimi yeterli hissetmiyorum, o yüzden kısa bir izledim çok sevdim ve öneriyorum yazısı gibi düşünülebilir bence.

Şimdi bu dizi ile ilgili üzücü bir nokta var o da dördüncü sezon onayı alamamış olması.Nasıl mümkün olabilir inanın hiç anlamadım. Hayranların başlattığı ve oyuncuların da katıldığı imza kampanyaları başlatıldı ve gayet yüksek bir rakama ulaşıldı ama sanırım yine de devam etmeyecek. Şimdi ise bu durum yüzünden izlemek isteyenler olacaktır ama sakınnn. Bu asla bir engel değillll. Çünkü her şey yarıda bırakılmıyor evet bazı olaylar çok ortada kaldı ama genel olarak yeni bir hayata başlamışken final olduğu için izlememek için bir neden değil bence. 

Anne ilham alınası bir karakter, dokunduğu yaşamları nasıl değiştirdiği ve çevresindeki arkadaşlarının hayatlarına farklı pencere açan mükemmel biri. 

Kısaca izleyinnnnn. 

Anne wtih an E benzeri dizi veya film önerilerinizi de heyecanla beklemekteyim ^^


Henüz izlemeyenler için de tanıtımı ekliyorum ^^


Sevgiler,

Hilal 🌸

Benzer Yazılar

2 yorum

  1. ben de izledim de okuycam işallah :) kitapları da seri imiş, koridor yayınlarıı :) bir de katie morag var böyle şirinli dizi :) heey hadi işallah bırakma blogunu bak sana arkadaş da getiririim :) sen de biraz blog okursan filan çok mutlu olursun kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa seri olduğunu bilmiyordum. Katie Morag listeme eklendi o zaman :) Olacak olacak inanıyorum o yıl bu yıl devam edeceğim :)

      Sil

Teşekkürler

Bumerang

Bumerang - Yazarkafe