Kitap Alışverişim #5

5/20/2014 05:48:00 ÖS



Sonunda en sevdiğim blog yazımı yazıyorum. Bu kargoyu çok bekledim ve iki gün boyunca rüyalarıma girdi.Ciddiyim.
Kitap Sihirbazı'ndan yaptığım alışveriş 7 günde geldi. Evet bu sefer biraz uzun sürdü. Kitapların kenarlarında bazı ezilmeler var bu sanırım Kitap Sihirbazı'nın küçücük kutuya 9 kitabı sığdırmaya çalışmasından dolayı kaynaklanıyor :)

Yandaş-Veronica Roth
Sonunda kitabı aldım rahat rahat okuyacağım derken son sınavlarım başladı üstüne 100 küsür sayfa okuduktan sonra yetiştirmem gereken tur kitabı araya girince  tur kitabı bitene kadar okuyamayacağım.

Kış Güneşi - Jennifer L. Armentrout
Saplantı kitabından sonra bu yazarın başka kitabını okumayacağım diyordum ama puanlarımı son kez harcamak da istediğim için bu kitabı almak zorunda kaldım.

Ölüm Oyunu - Koushun Takamı
1999 yılında yazılan bu kült eserin Türkiye'ye gelmesi neden  bu kadar uzun sürdü bilmiyorum. Kitabı ilk gördüğümde ve konusunu okuduğumda direk sepete attım :)

Gece Nöbeti-Sergey Lukyanenko
Yanlış hatırlamıyorsam serisinin ikinci kitabı olan Gündüz Nöbeti  1-2 ay önce satışa çıktı. Rusya'da Yüzüklerin Efendisi'nden çok satmış ya da konuşulmuş gibi bir şey yazıyordu şimdi bakmaya çok üşeniyorum :)

İlkbahar Rüyası - Kristin Hannah
Kristin Hannah kitaplarından Ateşböceği Yolu okumuş ve beğenmiştim. Onun dışında da baka kitabını okumamıştım. En son çıka kitabı benim okuyacağım ikinci kitabı olacak.

Yürüyen Kentler - Philip Reeve
Ne zamandır bilim kurgu tarzında kitap okumuyordum. Yürüyen Kentler'in iyi bir tercih olabileceğini düşündüm :)

Kolera Günlerinde Aşk - Gabriel Garcia Marquez
Yine hayatını kaybedince değerini anladığımız bir yazar Gabriel... Daha önce kitabını okumadığıma daha kitabını okumadan pişmanım.

Daha - Hakan Günday
Hakan Günday'ın daha önce kitabı okumadım. Yazar hakkında çok bilgim olduğu da söylenemez.  ''Siz bu cümleyi okurken bir yerlerde insanlar ülkelerindeki savaş açlık ve.... '' arka kapakta yazan bu yazı almamda çok etkili oldu.

Golem ve Cin - Helene Wecker
Ve karşınızda ''2013 yılının en iyi kitabı'' Golem de neymiş demeyin okuyun ,ben öyle yapacağım :) Bu kitap için bloguma misafir yazar alabilirim. İsteyenler bana ulaşabilir :)




Bol kitaplı bir alışveriş yazısıyla daha görüşmek üzere ...




Benzer Yazılar

0 yorum

Teşekkürler

Bumerang

Bumerang - Yazarkafe