Yolun Yarısı Oldu || Neler Okudum? ve Neler Oldu? #2015

7/12/2015 02:48:00 ÖS

Aslında bu yazıyı haziran sonu gibi yazmayı planlıyordum ama yeni vakit bulabildim. Bu sene okul döneminde normalde okuyabildiğimden çok daha az okuduğumdan dolayı bir ara hedefimin çok gerisinde kalmıştım ama ne zaman dersler hafifledi kendimi kitaplara adadım ve hedefimdeki açığı kapatmayı başardım. Geçen sene 60 kitap hedef koymuştum, bu sene de 90 koydum sonra onu 85'e indirdim ve şuan toplam 49 kitap okudum. Hedefi bir kenara bırakırsak bu sene geçen senelere oranla sanırım daha fazla sevdiğim kitap okudum. Ve artık kitap konusu ve türü olarak neyi sevip neyi sevmediğime daha net sınırlar koydum. Mesela ben geçen sene sevmeyeceğimi bildiğim bir sürü kitap almıştım ve belli bir döneme kadar da almaya devam ettim ama artık bu saçma huyumdan vazgeçtim -çünkü gerçekten saçma-. Sonra sanırım bir buçuk yıl önce ilk kitabını okuduğum Taht Oyunları'na devam etmeye karar verdim. Devam etmemiştim çünkü bir kitaba iki kitap şeklinde iki kat para vermek olayına kendi çapımda protesto etmiştim ama bir şeye yaramayınca devam etme kararı aldım. Ukitap sitesinden 3 kitabını takasla aldım ve gerçekten mutlu oldum. Yoksa ben bir süre daha devam etmeyi düşünmüyordum. Bir de eskiden ben sevmediğim kitapların bile kitaplığımda durmasını isterdim ama artık biraz daha fazla kalite istediğimden bir kısmını da takasa koydum. Aralarında sevdiğim kitaplar da var onları da iyi bir takas teklifi olması halinde değerlendireceğim. Bunu da buradan belirteyim dedim. Yani demem o ki sizde UKitap sitesine bir göz atın :* Geçen gün ablamla kitaplıkta bulunan ve seri devamını almadığım kitapları saydık ve şuan hatırlamıyorum ama sayısı bir hayli fazlaydı. Bundan sonra da kendi çapımda şöyle bir karar aldım.
Artık serileri gücümün yettiği sürece tümden almayı düşünüyorum. Yoksa kaldı mı kalıyor ne yazık ki.  Bunların dışında tur ekibimden ayrılmış bulunmaktayım. Kitap seçimleri ve yaşanan hoş olmayan olaylardan sonra ayrılma kararı aldım. Bunu da buradan belirtmek istedim.Bir de seriye devam etmeyeceğim veya edip etmemek konusunda kararsız kaldığım kitaplar var. Bunları da artık ikinci kitabın yorumlarına göre karar vereceğim gibi görünüyor. Meleğin Düşüşü, Marslı, Siyah Damar, Kuyrukluyıldız Eken Adam, Cinder, Scarlet, Cress, Trendeki Kız, Kurucunun Kızı, Kızıl Yükseliş , Mezarlık Kitabı şimdi aklıma gelen en sevdiğim kitaplar. Kızıl Yükseliş'e daha yorum yapmadım ama kırk liraya değip değmediği konusunda çok tartışma geçiyor. Ben çok sevdim kitabı hani distopyanın bir üst basamağı gibi oldu benim için. Almazsanız hele de distopya severseniz çok şey kaybedersiniz o derece. :)
Kitapların bir çoğuna yorum yapacak zamanım olmadığından yapmadım ama özel olarak istediğiniz bir kitap yorumu olursa yoruma yazmayı unutmayın!
Ayrıca sevgili bloggerlar sizlerinde yolun yarısı olmuşken neler okuduğunuz merak ediyorum. Siz de paylaşıp bana haber vermeyi unutmayın :*

Benzer Yazılar

0 yorum

Teşekkürler

Bumerang

Bumerang - Yazarkafe