Yorum: Jennifer L. Armentrout - Oniks (Lux #2)

12/09/2013 04:42:00 ÖS

             Oniks
             ONYX





Blogumda Lux ve Daemon fırtınası devam ediyor. Bugün ki yorumum Lux serisinin ikinci kitabı Oniks .
Obsidiyen yorumumun ardından takipçilerimi daha fazla bekletmeyerek Oniks ile tam gaz devam ediyorum.






Dikkat SPOİLER içerebilir.

Birbirilerine aşklarını itiraf etmekten hala kaçınsalar da aralarındaki bağ onları ister istemez birbirlerinden ayıramayacaktır.

Oniks , Katy ve Daemon arasında ortaya çıkan bağ ve Katy’nin garip yeteneklerini konu alıyor.
Obsidiyen ‘den farklı olarak Katy artık Daemon’ı sevdiğini kendine söylebilmiştir. Ama tabi bunu Daemon’a söylemek onun kibirlenmesinden başka bir işe yaramayacağını düşünmektedir. 
Her seride  olduğu gibi ana kız karakterimizin Daemon gibi ‘’Aman tanrım çok yakışıklı’’ diyeceğimiz bir erkekten kaçmaya çalışması sizi sinir edebilir , şahsen ben sinir oldum J J J
Yazarımızın ilk kitapta olduğu gibi bu kitapta da üslubu gerçekten eğlenceli.

Güzel bir sonla biten kitap , sizi hemen Opal’e geçmenizin yalvartamayabilir ama söz konusu Daemon Black olduğu için ondan uzak kalmak istemeyebilirsiniz.
Kitabın kapağına gelecek olursak , kapağında insan olan kapakları sevmediğimi söylemiştim ve ne yazık ki serinin tüm kitaplarında kapak mankenlerini görmekteyiz. Serinin en kötü kapakları Oniks ve Köken ‘nin kapakları olduğunu düşünüyorum .
Ve yine üzülerek söylemek istiyorum kitapta yazım yanlışları göze çok fazla  batıyor . Yanlış yere konulan tırnak işaretleri , yanlış yazılan isimler …

Ben bugünlerde arkadaşlarımın kafasını ‘’Daemon  çok yakışıklı ve öküz.’’ Diye ağrıtıyorum seriye başlamadan önce arkadaşlarınızı uyarsanız iyi edersiniz J

Daemon ve Katy'nin kapak mankenliğini yapan Pepe Toth ve Sztella Tziotziosz





                                    ALINTILAR                                    







              1.     Obsidiyen
              2.  Oniks
              3.  Opal
             4. Köken

                              Arka Kapak                                 


Eğer Daemon'ın yapabildiklerini keşfeder ve benim de onunla
bağım olduğunu anlarlarsa ikimizi de mahvedecekler. Bu arada okula yeni biri geldi ve herkesten gizlediği bir sırrı var. Bana neler olduğunu biliyor, yardım da edebilir ama bunun için (sanki mümkünmüş gibi) Daemon'a yalan söylemeli ve ondan uzak durmalıyım. Kimi kandırıyorum ben?!

Kimse sonsuza kadar yalan söyleyemez.

Ultra yakışıklı ve ultra odun Daemon Black geri döndü!
Lux serisi, Obsidiyen'den sonra 2012'nin en iyi genç yetişkin kitabı seçilen Oniks ile tam gaz devam ediyor. Daemon'a karşı koymanın imkânsız olduğunu artık siz de çok iyi biliyorsunuz...



Satın Almak için kitapsihirbazı.com

Benzer Yazılar

0 yorum

Teşekkürler

Bumerang

Bumerang - Yazarkafe