Kitaplarıma Elveda!

9/18/2020 01:35:00 ÖS

Herkese kucak dolusu sevgilerle merhaba, 🌼

Kısa bir aradan sonra bu sefer bambaşka bir yazıyla sizlerleyim. İki yıl önceki yazımda bahsettiğim gibi okuma zevkim çok değişti. Aslında sadece okuduğum tür değil okuma hızım da çok değişti ama bu konu beni çok üzdüğü için geçiyorum :(

Okuma sürecimde kitaplarım o kadar çok arttı ki kitaplığım yetmedi ve artık üst üstte koymaya başladım ve güzelim kitaplarım o şekilde kitaplığımda hiç güzel görünmüyordu, ben de bir kısmını kutulara koyup kaldırdım. Sadece çok çok sevdiklerimi kitaplığımda kalsa bile yine de çok fazla kitap vardı ve öğrenci olduğum ve kitaplarım ailemin yanında olduğu için zaten onlardan çok uzak kalıyordum. Ben de okuduğum, bir daha okumayacağım kitapları satmaya karar verdim. Hem daha uygun fiyata diğer kitapseverler de kitaplara ulaşmış olacak ve ben de her şeyin kat be kat arttığı dönemde yeni kitaplarımı alırken daha güzel bir bütçe ayıracağım.

Kitaplarımı Gardrops üzerinden satacağım. Siz onaylayana kadar ücret bana ulaşmayacak ve daha önce uygulamayı kullandım gayet güvenilir. 
Hesabımın adı @hillary buraya tıklayarak profilime ulaşabilirsiniz.

Kitaplarımın birkaç tanesi hariç hepsi yeni gibi. Zaten alacak olana detaylı fotoğraflarını göndereceğim. 
Bana mail olarak ulaşırsanız size daha hızlı dönebilirim. Buraya yazılan yorumlar için bildirim gelmiyor  ve görmem biraz daha uzun sürebilir.
Mail: hilalorhannn@gmail.com

Buraya ekleyeceğim her kitap gardrops hesabımda olmayabilir ama iletişime geçildikten sonra hemen eklerim :)





  • Tatlı Şeytan- 10 tl
  • The 100 - 10 tl
  • Geek Kız - 10 tl
  • Tatlı Hesaplaşma - 10 tl
  • Yabancı - 13
  • İşgalci - 12
  • Uzun Metrajlı Hüzünler - 10 
  •  Aşk Bir Masalmış Derken - 10
  • İlkbahar Rüyası - 12 
  • Ateşböceği Yolu - 18
  • Öksüzler Treni - 12
  • Parçalanmış Krallıklar - 7
  • Tanrıçaların Savaşı - 10 
  • Tatlı Sır - 12
  • Kesişen Hayatlar Kafesi - 7
  • Beyaz Yakalı Serseriler - 7
  • Gölgeler - 8
  • Tatlı Tehlike - 10
  • Yağmur Yağarken - 10
  • Bir Artı Bir - 14
  • Sevgilimden Son Mektup - 13
  • Endgame - 10
  • Eğer Yaşarsam - 15 
  • Yüz Bin Krallık - 7
  • Yağmur Sonrası - 7
  • Ölmek İçin On Üç Sebep - 13
  • Böğürtlen Kışı - 10
  • Kır Çiçeği Tepesi - 10
Sevgilerle, Hilal 

Benzer Yazılar

0 yorum

Teşekkürler

Bumerang

Bumerang - Yazarkafe