Yorum: Jamie McGuire - Ayaklı Bela (Beautıful #2)

2/19/2014 05:41:00 ÖS







Ayaklı Bela , Tatlı Bela’nın Travis’in bakış açısıyla aynı olayların  anlatıldığı bir kitap.

Tatlı Bela yorumumu yapmıştım
Ayaklı Bela ile farklı oldukları birkaç nokta var . Ayaklı Bela’da ki epilog bölümü , Abby’nin anlatmadığı Travis’in ev hali Shepley ile ilişkisi . Bunların dışında iki kitap arasında pek fark yok.
İki kitapta da aynı konu işlendiği için bu seride en çok Tatlı Bela’yı  sevdiğimi söyleyebilirim .
Ayaklı Bela da Tatlı Bela’da ki akıcılık yoktu ve sanırım aşk kitapları kadın karakterin gözünden daha iyi anlatılıyor.
Travis’in dövüş sahneleri kitapta en sevdiğim yerler arasın da bir de Abby’nin ikinci defa terk ettiği zaman dilimi benim çok hoşuma gitti. Bu iki unsur dışında Tatlı Bela’dan üstün olduğu bir konu yok .


Kitabı okumasanız da olur ama yok ben  epilog bölümünde ne olduğunu çok merak ediyorum diyorsanız bana mail atın ben size anlatıyım .
Jamie  McGuire
Puanım: 3/5
Kitabı Satın Almak İçin: Kitap Sihirbazı

Benzer Yazılar

0 yorum

Teşekkürler

Bumerang

Bumerang - Yazarkafe