Yorum: John Green - Aynı Yıldızın Altında

10/29/2013 10:23:00 ÖÖ




Şuan bu yorumu gözlerim şiş halde yazıyorum . Sizde okuyunca bu kitabı okuyan milyonlar gibi gözünüz yaşlı yanınızda kullanılmış onlarca peçeteyle bitireceksiniz . Benden söylemesi .




Aynı Yıldızın Altında yada orijinal adıyla The Fault İn Our Stars (Kusur Yıldızlarımızda) yazar John Green’in  yayınlanan dördüncü kitabı ve sanırım ülkemizde ki en sevilen romanı .

Aynı Yıldızın Altında , 17 yaşındaki Hazel Grace ‘in ailesinin zoruyla gitmeye başladığı Destek Grubu’ndaki  17 yaşındaki Augustus Waters ‘la tanışıp sayılı günler içinde sonsuzluğa doğru uzanan bir aşk hikayesine tanıklık ediyoruz.


Hazel Grace kendini ölüme alıştırmıştır ve kendisini bir el bombası olarak görüyordur . İnsanlardan tarafından sevilmek istemiyordur ama yakışıklı Augustus ‘ a karşı koyması bi hayli zordur hele birbirlerini aşıkken .
Kitap hakkında söyleceğim her şey sanki spoiler olcakmış geldiği için içeriği hakkında çok fazla şey yazmak istemiyorum , çünkü o zaman kitabın keyfi kaçıyor ve ben ne yazık ki bu duruma düştüm spoileri habersiz vermekten çekinmeyen bloglar sağ olsun .

Kitabın aynı zamanda 2014’de çıkması  beklenen bir filmi çekiliyor. Çok satan her romanın filme  çevrilmesine karşıyım hele ki film çok dandik olursa , kitaptaki duyguları yansıtamazsa kitabın bütün çekiciliği ortadan kalkıyor . Ön yargılı olmayıp filmini izleyeceğim . Flim hakkındaki yorumumu sizinlede paylaşabilirim .
Filmde Hazel ‘ı Shailene Woodley , Augustus ‘u  Ansel Elgort oynayacak . 


Kitaptan Bazı Kareler









                    Bu  çalışmayı çok beğendim 



                            Kitabı okurken ben 


 Çok güzel çizimler var 



                                    Bunları İstiyorum !!!












İstanbul Kitap Fuarı'nda okurlara özel çanta kaçırmayın !





                              En Sevdiğim Sözlerden Biri 






Bu Harika Kitap için Teşekkürler John !!!





Filmde Oynayacak Karakterler :







Benzer Yazılar

1 yorum

  1. Bilgilendirme için teşekkürler, aydınlatıcı ve kaliteli paylaşımlarınız adına sizi tebrik ederim.

    YanıtlaSil

Teşekkürler

Bumerang

Bumerang - Yazarkafe