Ağustos Ayı Okumaları ve Kitap Okuyamama Sorunsalı

9/01/2015 06:50:00 ÖS

Korkulu rüyam olan ''kitap okuyamama'' ben de tekrar etkisini gösterdi ve koskoca ağustos ayı boyunca sadece ve sadece 3 kitap okudum. Zaten bu yıl doğru düzgün kitap okumamışken ''reading slump'' çok kötü vurdu beni. Hele hele bu duruma herkesin öve öve bitiremediği  5. Dalga ile yakalanınca daha bir kötü oldum. Oysa nasıl da umutlu umutlu başlamıştım. Kitap zar zor bitti. Hiçbir şey anlamadığım için ikinci kitabına bile geçmedim. Acilen sakin bir kafayla tekrar okumam lazım. Kitap okuyamayınca kendimi Türk dizilerine verdim ve daha da bir  kötü oldum. :( Hal böyle olunca benim bu illetten kurtulmam daha da bir uzun sürdü. Halen daha tam kurtulmuş değilim...
Gelelim Ağustos ayında okuduğum üç tanecik kitaba



Gönül isterdi buraya 9-10 kitaplık liste ama nerde :( Artık bütün umutlar Eylül ayında!



Benzer Yazılar

0 yorum

Teşekkürler

Bumerang

Bumerang - Yazarkafe