Kitap Dünyası || #KitaplardanHaberler

4/02/2016 02:57:00 ÖS



Herkese Merhaba!
Kendim her ne kadar kitaplardan biraz uzak kalmış olsam da her daim neler çıkmış, neler olmuş, hangi kapak güzel olmuş diye bakmaktan kendimi alamıyorum.
Öyleyse hadi başlayalım :)



Yabancı Sonunda Çıktı!

İlk olarak çok büyük bir kesimin aylar hatta bazılarının bir yıldır beklediği Yabancı çıktı. Öznur Yıldırım'ın Wattpad üzerinden yazmaya başladığı kitap uzun zamandır en çok okunan ve hakkında en çok konuşulan kitaplar arasındaydı. Ben de merak edip bu furyaya katılanlardanım. Kitap hakkında düşüncelerim karışık ama hâlâ neden bu kadar abartıldığını anlamıyorum. Çünkü gerçekten Wattpad üzerinde çok daha güzel kitaplar var. Sanırım yaz
arı böyle bir şeyi başardığı için tebrik etmek lazım. Kitabın Wattpad versiyonunda mantık hataları bolca mevcuttu ve Öznur Yıldırım yaptığı açıklamalarda bunların giderildiğinden bahsetti. Kitabı bu haliyle merak ediyor muyum? Kısmen. Okur muyum? Bilmiyorum. Kapağı da gerçekten güzel olmuş. Kitabın satışlarının da çok iyi olacağını düşünüyorum hatta bundan eminim. Malum bekleyeni çok. Unutmadan Yabancı'nın bir kitabı daha çıkacak, henüz hikaye ve kimileri için de bekleyiş bitmedi, devam edecek.


Tarryn Fisher Tekrar Raflarda!
Tarryn Fisher kendi türünde en sevdiğim yazarlardandır. Hatta Siyah Damar en sevdiklerim arasında. Aspendos geçen aylarda İlik kitabını çıkarmıştı geçen gün duyurduğu gibi de şimdi de F*ck Love kitabını çıkarıyor. Doğruyu söylemek gerekirse ben Aspendos'un tanıtımını ilk gördüğümde orjinaline bakmadan kendi içimden onca laf ettim ve bu yazıya başlamadan önce de orjinaline baktığımda onun da aynı durumda olduğunu gördüm. Ben bu şekilde küfrün manşet yapılmasını seven biri değilim. Bu yüzden pek hoşlanmadım ama elbette konu ilgimi çekti. Bir de Aspendos keşke şu çirkin kapağı değiştirseymiş. Kısace el mecbur kitabı okuyacağım. Ah şu merak...


Dizi Oluyor!
Meral Kır ismini daha önce duymuşsunuzdur. Aylardan Aşk, Yolum Aşka  
Düştü ve Aşkı Seçtim kitaplarının yazarı olur kendisi. 3 kitaptan oluşan Sancaktarlar Serisi dizi olarak ekranlara geliyormuş. Aylardan Aşk ve Aşkı Seçtim kitaplarını okudum. Aylardan Aşk kötünün biraz üstündeydi ama ben Aşkı Seçtim'i hiç beğenmemiştim. Daha sonra da üçüncü kitabı okumadım zaten. Bir ara moda Wattpad kitaplarının basılmasıydı şimdi az da olsa duruldu, şimdi moda ise dizi olması sanırım. Daha önce de bir kitap aynı şekilde olmuştu. Daha her şey için erken bakalım nasıl olacak.





Yabancı'nın Yeni Gözdeleri!

Sahte Romeo, Köprü, Dünyanın En Şanslı Kızı, Kupa Altılısı ve Ada Sırlar Çözülüyor kitapları Yabancı'nın yeni çıkardığı kitaplar. Konuları kendi türlerinde gayet güzel olan kitaplar ama daha önceki yazımlarımda da bahsettiğim gibi okuma zevkim değişiyor. Bu yüzden bu kitaplar hakkında söyleyeceklerim bu kadar. Ve son olarak Tersyüz'ün yeni basımı. Aslında bu yeni bir haber değil ama yine de bahsetmek istedim, kapak gerçekten çok güzel uymuş.





Ben, Earl ve Ölen Kız Satışa Çıktı
Öncelikle kapağı müthiş. İyiki orjinaline sadık kalınmış :) Konusu biraz AYA'yı anımsatıyor. Büyük ihitmal okumam ya da yorumuna güveneceğim birinin önermesini beklerim. Arkasındaki bir yorumda "Bunun komik bir kitap olduğunu anlamak için bölüm başlıklarına (Bu Utanç Verici Bölümü Aradan Çıkaralım Gitsin) bakmanız yeterli." diye bir yorum geçiyor. Bunu gerçekten sevdim.
Ayrıca kitabın bir de uyarlama filmi de var.





My Dad Fat Diary Türkiye'de!Aynı zamanda dizisi de bulunan ve ülkemizde de seilen My Dad Fat Diary'nin kitabı çevrilmiş. Ben dizi izlemedim ama repliklerini birçok kez gördüm ve hepsini beğenmiştim.
Diziyi sevenlerine duyurulur. Ve unutmadan sizce ben izlemeli/okumalıyı mıyım? Cevaplarınızı bekliyorum :)







Daha neler var neler var ama ben de o kadar  zaman yok maalesef :( Sizin benim haberdar olmamı istediğiniz kitap haberlerini merakla beklemekteyim ^_^

Kitapla kalın,

Hilal



























Benzer Yazılar

0 yorum

Teşekkürler

Bumerang

Bumerang - Yazarkafe