Yorum : Veronica Roth - Uyumsuz (Uyumsuz #1)

12/28/2013 12:40:00 ÖS

           Uyumsuz 
            Divergent



Bir önceki yazımda Uyumsuz kitabına başladığımı ve çok yakında yorumunu yazacağımı söylemiştim ama bu kadar çabuk bitirmeyi düşünmüyordum . Kitabı elime alır almaz kitabı bırakamadım. Kitap kesinlikle harika . Yazar Veronica Roth ilk kitabıyla New York Times Çoksatanı oldu.
Spoiler İçerebilir !


Beatrice Pior , yaşadığı yerde her biri belli özelliği yaşatmaya adanmış beş topluluk vardır . 16 yaşına girdiğinde bu topluluklardan birini seçmek zorundasın  . Beatrice fedakarlık topluluğunda büyümüş ama kendini bu topluluğa uygun görmüyordur.
Seçim günü geldiğinde adaylara topluluğunu seçmede yardım etmesi için bir simülasyona tabi tutarlar . Beatrice bu simülasyonda istenilen sonucu alamaz o bir uyumsuzdur ve uyumsuzlar ülke için bir tehlikedir. Ne yapacağını bilemeyen Beatrice bir gün sonra topluluğunu seçmek için gittiğinde cesurluğu seçer ve böylece cesurluğun adaylık sürecine tabi tutulur. Cesurluğu seçen Beatrice artık Beatrice değil Tris’dir.

Dört , 2 yıl önceki adaylık sürecinde birinci olarak cesur olmuştur ve adaylara eğitim vermektedir. Son derece yakışıklı olan erkek karakterimiz gönlünü Tris’e kaptırmıştır.
 Aksiyon ile aşkın harmanlandığı bu fantastik hikaye beni büyülediği kadar sizleri de büyüleceğini düşünüyorum ve kitabı şiddetle  öneriyorum.
                                      5/5
 

Veronica Roth



Her çoksatan kitabın filmi çekildiği gibi Uyumsuz serisininde filmi çekiliyor.
Oyuncu seçimi bakımından son derece başarılı bir ekip oluşturulmuştur.


Beatrice Pior-Shailene Woodley
Four - Theo James
Peter- Miles Teller
Jeanine Matthews- Kate Winslet 

Filmi Tanıyalım





















Uyumsuz filmleri tarihleri
Uyumsuz: 21 Mart 2014
Kuralsız: 20 Mart 2015

Allegiant: 18 Mart 2016

Kitap Bilgileri 

Sayfa Sayısı:516

Yayınevi: Artemis

Satın Almak İçin : Kitap Sihirbazı

Benzer Yazılar

0 yorum

Teşekkürler

Bumerang

Bumerang - Yazarkafe